søndag 18. oktober 2009

Neida, jeg har ikke gått i hi :oP

Kunne jo trodd det, men det har bare vært litt mye å tenke på og en del tin som har krevd sitt!

Men jeg har det bra, og det har vært ganske ok å leve på knekkebrødkuren, selv om resultatene har heller vært lite merkbare.... :o(
Måtte ta en tlf til SuS her om dagen, å høre med dem ang dette problemet. Fikk til svar at så lenge jeg gjorde det jeg kunne, kunne jeg ikke gjøre mer.

Hadde det vært sååå lett, hadde jeg vel søren ikke hatt behov for denne operasjonen, eller???

Har i tillegg sluttet å røyke(så og si), lever nå på nikotin-tyggi, og det funker veldig bra.
Så min strategi har vært å rose meg selv for hvert riktig skritt jeg har tatt på veien, i stedet for å hakke på meg selv når jeg ikke har vært hard nok med meg selv.
Og det funker sååå mye bedre, da er det enklere å finne rett vei igjen.

SÅÅÅÅ !! I mårra, er det dagen før DAGEN :o)))
Jeg har pakka ned meste parten av det jeg trenger; koseklær, toalettsaker, strikketøy, bok, mikkekryssord, tøfler, leppomade(VIKTIG!!)hehe... og vi kjører på formiddagen en gang for innleggelse.
Der skal jeg aller først skrives inn på et "Innskrivnings kontor", og deretter er det til "labben" for å stikkes i armen for blodprøver.
Så er det opp til avdelingen, og møte lege og gå igjennom "alt".
Jeg vet at jeg er nr.2 som skal opereres på tirsdag, men vet enda ikke noe klslett.

Da talast vi når jeg er kommet hjem igjen da.... *Brrrr*
(Må innrømme jeg er litt nervøs nå)

TLC fra Cathy c",)

2 kommentarer:

  1. Heeeei vennen!!
    Eeeeendelig har eg kommet meg inn her og oppdatert meg på ka som skjer i livet ditt for tiå! Guuud så spennende!! :)
    Masse masse masse lykke te imårå då sunshine!! Glede meg te å hørra koss det gjekk :)

    Gooooooe klem
    Glad i deg! *SMASK*
    Maria <3

    SvarSlett
  2. Grattis med minimagen :D :D elle babymagen :)
    håpe alt står bra te :D
    tenke på deg!! :D
    klem

    SvarSlett