fredag 20. juli 2012

Ett vakkert sinn!!

Joda, det er en filmtittel... Men det er ikke det jeg skriver om i dag. Jeg skriver om ett menneske som står meg veldig nær, som er ett av de vakreste menneskene jeg vet om! Det er en person som har betydd og betyr VANNVITTIG mye for meg!! En sjel som gjør verden til ett bedre sted å være på, som gir ett smil med sine øyne som bare solen kan drømme om å skinne så sterkt og vakkert. En latter som får det til å kile i magen, mer enn den største berg og dalbane. Gode varme klemmer du seint vil glemme... Vakre ord som er som balsam for kropp & sjel, for dem hun møter på sin vei. Hun er rett og slett UNIK, min lille engel på jord <3 Hun har gang på gang gitt meg sjelefred, for hun vet hvordan det kan røyne på! Hun har tent lyset i meg i de mørkeste stunder. Hun er faktisk min klippe i livet!! Du...Grethe Elin har ett VAKKERT sinn !!! Uten deg kan eg aldri blomstre fullt ut <3 TAKK vil aldri være nok, men det er alt jeg har... Så, TUUUSEN takk for at du er min klippe og holder fast i min hånd når jeg fortjener det minst!! TAKK for at du sprer så uendelig mye glede på din vei! SAVNE DEG SINNSYKT HVER BIDIGE DAG !!! Din for alltid, Cattå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar