onsdag 26. oktober 2016

Diamanter - ekte og falske

Jeg er så rik, så hinsides rik....på diamanter!
Jeg har 3 på min ring, men de vakreste og mest dyrebare kan ei bæres på en fing.
Dem bærer jeg i mitt hjerte!
Igjennom årenes løp har flere blitt til, men også noen svunnet hen -
de ekte diamantene vil uansett ALDRI forsvinne!
Og det er jo absolutt ikke antallet, men kvaliteten på dem man bærer.

En diamant kan minne deg på noe godt, lyse opp og glitre på en ellers grå dag.
Den kan få deg til å føle deg bedre, og gjøre deg stolt.
Den er ofte ett sterkt symbol på kjærlighet og sterke bånd.

Noen av diamantene jeg har veldig kjær, er sjølklart mine 4 krondiamanter - mine barn!!
De fargelegger livet mitt med alle regnbuens farger, og får hjertet mitt til å bruse.
Jeg er så umåtelig STOLT av dem alle 4, så stolt at det føles ut som om hjertet skal eksplodere.
Og hver og en av dem vet å glede sin mamma på sin helt spesielle måte. Så vakkert!

Dagen i går skulle bli ekstra glitrende for meg, og det tok pusten fra meg....
Jeg våknet opp til vanlig tid og tuslet meg ut på badet før jeg skulle vekke banden.
Første jeg ser er en skjønn lapp på speilet hvor det stod:  "WOW!!! Du er så nydelig mamma <3 p="">Og så hang det en på døren ut i fra badet, og så en inn mot kjøkken, og flere på kjøkkenet, og på kaffiboksen min.....ja uansett hvor jeg gikk i huset hang det en lapp med vakre ord.
Jeg gikk fra lapp til lapp, mer rørt for hver jeg leste... Jeg hadde ikke ord!!
Ellers stilte hun opp ekstra den dagen, og fikk meg til å føle meg virkelig spesiell & verdifull.

Dette var såååå enormt kjærkomment, i en tid som krever mer enn den fyller opp!!
At en kan bli sett og hørt, selv i dårlige tider....
For det er jo da en absolutt trenger det aller mest!!

Så fra mitt inderste hjerteskattkammer; vil jeg takke deg min unike, vakre, morsomme og omsorgsfulle storesnupp -  T U S E N   T A K K   !!!  Elsker deg så ord ikke kan dekke!

SoMa ulte gullhår, SoMa ulte <3 nbsp="" p="">












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar