søndag 27. september 2009

Å dommen ble.....

...heeeelt gruuusomt!! Blæææ, shaken var absolutt ikke god, heller ikke med kaffi oppi! :o(
Suppa var helt ok, men kan vel ikke leve på det 24/7 heller...hmm..

Så nå er jeg veldig fortvila, og lurer veeeldig på hva neste skritt blir,sukk!
Skal prøve å fryse shaken og se om den er mer spiselig enn drikkelig.
I dag har jeg fått i meg 1 suppe, 1/2 shake og en gulrot på under 150gr som er regelen. Ellers har det gått i mye vann, men det metter ikke i all evighet heller da.

Planen videre tenker jeg blir å prøve frossen shake, funker ikke det... Blir det å prøve jordbær smak. Og skulle det heller ikke funke, må det jo bare bli "knekkebrød-kuren" som også var et alternativ.

Nå er jobbehelga over, og det blir bedre muligheter for turer og trim. Så får få "raua" i gir i morgen tenker jeg, få tankene bort litt.

Kjenner allerde at humøret er påvirka, så det kan bli nervepirrende å se hvordan dagene fremover utarter seg gitt ;o) *Mooohahahahaaaa*

Nattakos, Cat c",)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar