søndag 27. september 2009

Så var søndagen kommet :-O



Og det er pulverkur-start, og jeg sitter enda å venter på at noen skal trekke av avtrekkeren, sånn at hjernen min kan oppfatte at starten var i gang...sukk..
Men helt slik er det desverre ikke, jeg må nok selv passe på å løfte baken for å komme i gang med dette "løpet" mitt!

Må innrømme at frokosten i dag, ble en SMULE mer eksklusiv enn pulvershake, men jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal bære nag til meg selv for det om - hihihihi :o)

Så det blir tørrvarer med på aftenvakta i dag jah...
Lurer på om det er noen som kan lære meg den der "øldrikke-trikset"; ja den der som man bare åpner opp slusa i svelget liksom, og bare lar det renne fritt...
Da behøver man nemlig ikke smake på disse "greiene"... Hahaha...

Huff, for ei klagedronning jeg er, men guriland så godt det føles å få det UT !! ;o)

Så får jeg komme med en liten oppdatering på hvordan det var å innta dette herskapelige måltidet(ene) når jeg er ferdig med vakta,el noe.

Kisses - so long, Cat c",)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar