mandag 28. september 2009

Dritt og dra !!

Det ble tøffere enn jeg trodde, sitter nå i skrivende stund og lukter deilig middagslukt, hører familien er i gang med middag. Og magen vrenger seg og hodet dunker...
Har hatt meg ein lang hvil tidligere i dag, men kan ikke si det hjalp så veldig.

I formiddag klarte jeg etter mye om og men, å presse en shake ned; klemte nesa igjen, og svelga fort unna de 2dl, og pøsa på med masse vann etterpå!
Flerne timer etter kjente jeg det lå som ett lag i magen, og helste ville komme i retur.

Så min kjære mann har kjøpt inn et lager med knekkebrød i dag, for han så vel lenge før meg hvor veien bar hen - så sjangsen for at jeg går over på det, er stor. Håper vektnedgangen går nokså bra for det om, er tross alt like lite kalorier som jeg skal innta for det om.

Men, nå skal jeg gå å lage meg en suppe, får krydre den litt opp tenker jeg ;o)

Kos og klem fra ei sulten Cat(te) c",)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar