onsdag 11. mai 2016

Som en skilpadde baby

Har du sett det ?  En liten søt krabat klekke, og kampen den har for å komme seg opp
av hulen sin for å komme seg ut til det store havet.
Det er fascinerende å se hvordan den ikke gir opp for å nå målet sitt.
Om og om og om igjen ramler den ned langs huleveggen, men tar sats og kravler opp igjen.

Jeg har det slik... Hver dag er en kamp opp i fra "hulen" og jeg sklir ned "huleveggen" igjen og igjen.
Men HVER gang tar jeg sats og begynner på ann igjen. Opp og frem mot målene mine.
Jeg er en KJEMPER !! Jeg er STERK for jeg takler å være svak.
Jeg er MODIG for jeg ikke gir opp mot alle odds.

Klart jeg skulle ønske at det ikke måtte være slik. Klart jeg vil ha en "enkel og normal" hverdag.
Men JEG er MEG, og har ikke valgt å være syk!!
Jeg yter mitt ALLER BESTE hver eneste dag!!

Det kan være vanskelig å forstå, vanskelig å sette seg inn i. Det er vel nokså naturlig og
forståelig om man ikke har gått i samme sko.
Men om du tenker at det er vanskelig å forholde seg til, så får det så være slik.
Det er faktisk ikke mitt problem hvordan du forholder deg til det.
Jeg kan ikke endre deg, styre tankene og følelsene dine.

Jeg kan kun være meg, og tilby deg det jeg kan. INGEN kan gjøre mer enn sitt beste!

Og når noen forventer mer...ja da har jeg ikke rom for å streve etter det ønsket om en "bedre" utgave
av meg. Sorry mac - take me as Im or not at all ;-)

BE YOU - BE YOU & BE PROUD !!!

TLC fra ei modig og stolt skilpadda :-D






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar